"קשורה לישראל": כטב"מ איראני תקף ספינה מסחרית

חדשות קול חי No Comments on "קשורה לישראל": כטב"מ איראני תקף ספינה מסחרית

ספינה מסחרית הקשורה לישראל, שנשאה חומרים כימיקליים, הותקפה על ידי כטב"ם ששוגר ישירות מאיראן, ולא על ידי החות'ים ממרחב באב אל-מנדב כמו באירועי התקיפה הקודמים. האירוע, שקרה במהלך הלילה, הוא המשך ישיר למאמץ האיראני-חות'י לשבש את נתיבי השיט העולמיים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקשר הישיר בין איראן לצבא החותים בתימן: גורמי ביטחון במערב, בישראל ובמדינות נוספות במזרח התיכון, אישרו לוול סטריט ג'ורנל, כי ספינת מודיעין של משמרות המהפכה של איראן שמוצבת בדרום ים סוף מספקת לחות'ים מודיעין בזמן אמת על תנועת וזהות כלי השיט הנעים במרחב.

בנוסף על פי הדיווח, איראן אף מסייעת לחותים באופן אקטיבי להוציא לפועל מתקפות טרור.

הערב דווח, כי ספינה מסחרית הקשורה לישראל, שנשאה חומרים כימיקליים, הותקפה על ידי כטב"ם בים, ששוגר ישירות מאיראן, סמוך לחופי העיר ההודית. במקום פרצה שריפה גדולה ללא נפגעים. מדובר בכטב"ם ששוגר ישירות מאיראן, ולא על ידי החות'ים ממרחב באב אל-מנדב כמו באירועי התקיפה הקודמים. האירוע, שקרה במהלך הלילה, הוא המשך ישיר למאמץ האיראני-חות'י לשבש את נתיבי השיט העולמיים.

בתוך כך, מנהיג איראן ח'אמנאי שוב מאיים: "שלא יהיה לכם ספק, המשטר הציוני ייכחד. המלחמה בעזה היא תופעה יוצאת דופן – גם בשל האכזריות של המשטר הציוני וגם בשל האיתנות וההתנגדות של הפלסטינים".



0 תגובות